flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УЗАГАЛЬНЕННЯ Про стан виконання судом Закону України “Про звернення громадян”у першому півріччі 2013 року

08 липня 2013, 13:45

 Тернівським районним судом м. Кривого Рогу Дніпропетровської області  проведено аналіз та узагальнення стану роботи по розгляду звернень громадян у першому півріччі   2013 року.

Дослідженню підлягали сформовані за зверненням громадян справи, аналіз стану роботи із зверненням громадян у  суді за перше півріччя 2012 року.

Діловодство за зверненнями громадян у суді ведеться у відповідності до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді та Інструкції з діловодства  за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14.04.97 р. № 348 (із змінами), окремо від інших видів діловодства і покладається  консультанта суду.

Усі заяви і скарги, що надійшли до суду, приймаються та централізовано реєструються у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках в КП «Д-3» та у журналі, на кожне звернення заводиться окреме провадження, розподіляються та підписуються головою суду.

По всіх зверненнях, що надходять до суду здійснюється перевірка, по результатам якої вирішується питання про їх подальше виконання. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово, у встановлений Законом України „Про звернення громадян” (надалі – Закон) термін.

З метою забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» головою суду здійснюється особистий прийом громадян  кожний понеділок місяця. Графік здійснення прийому громадян затверджено  в регламенті роботи суду.

Прийом таких категорій громадян, як  Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни та праці, інваліди, непрацездатні особи та особи, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, члени багатодітних сімей, одинокі матері здійснюється керівництвом суду у будь-який вільний час позачергово.

Облік особистого прийому громадян здійснюється  в журналі обліку особистого прийому громадян.

 Звернення на особистому прийомі реєструються в журналі обліку особистого прийому громадян згідно з вказівками щодо їх заповнення.
На особистий прийом до
голови суду за звітний період звернулося  11 громадян.

Протягом   першого півріччя  2013 року до суду надійшло 6 звернень громадян, що значно менше ніж за звітний період 2012 року, в тому числі 3 скарги та 3 заяви.

Серед звернень, які надійшли у звітному періоді – 3 становлять скарги, що в порівнянні з 1 півріччям 2012 року  значно менш.

Усі 6 звернень, що надійшли до суду протягом звітного періоду були розглянуті та надані вичерпні відповіді.

За характером звернень, що надійшли до суду порушувались питання щодо:

-     дій судді - 3   в т.ч. щодо  тривалого розгляду справи – 1.

 

-     стосовно надання допомоги в оформлені адміністративного позову-1 ;

-     порушення процесуального прав громадян – 1;

-     інші питання – 1 .

       Протягом  1 півріччя 2013 року скарг на роботу працівників  апарату суду не надходило.

На кожне звернення, яке надходило протягом звітного періоду судом вчасно направлено обґрунтовані письмові відповіді, що містять перевірену інформацію.

Аналіз строків розгляду звернень, які надійшли до суду у звітному періоду, показав, що вони вирішувались у встановлені Законом України „Про звернення громадян ” строки.

Випадків недотримання установлених чинним законодавством термінів розгляду звернень громадян протягом  звітного періоду не виявлено.

          Так, з усієї кількості звернень, які надійшли до суду протягом першого півріччя 2013 року на всі звернення судом надано вичерпну відповідь заявнику .

Аналіз змісту звернень показав правову необізнаність громадян щодо  чинного законодавства, оскарження судових рішень.

У деяких випадках, всупереч чинному законодавству, заявники просять вплинути на судовий процес, через незадоволення результатом розгляду справи.  

Результати проведеного аналізу свідчать, що у суді робота по розгляду звернень громадян, що надходять до суду ведеться на належному рівні, здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам, проводиться аналітична робота та надається організаційна допомога щодо розгляду звернень громадян.

 

      В.О.ГОЛОВИ  СУДУ                                           Ю.Ю.ДЕМИДЕНКО