flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати проведеного опитування відвідувачів Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області

13 червня 2018, 16:48

Аналітична довідка

щодо проведеного опитування відвідувачів

Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області у 2018 році

 

        Відповідно до пункту 2 рішення Ради суддів України № 28 від 02 квітня 2015 року, на виконання пункту 3 рішення Ради судів України № 35 від 12 травня 2016 «Про реалізацію «Системи оцінювання роботи суду», з метою об’єктивної оцінки якості послуг, які надаються Тернівським районним судом м. Кривого Рогу та розробки ефективних кроків для підвищення рівня громадської довіри до суду в період з 1 березня по 30 березня 2018 року у приміщенні суду проводилось анонімне опитування громадян – відвідувачів суду.

       Дослідження проводилось Тернівським районним судом м. Кривого Рогу. Виконавцем вказаного опитування призначено головного спеціаліста (прес-секретаря) суду Ковалєвську Любов Вікторівну.

        Організація проведення дослідження проводилось за методом випадкової вибірки за допомогою карток громадського звітування. Кожному другому відвідувачу суду в дні проведення анкетування пропонувалось прийняти  участь в опитуванні за допомогою карток громадського звітування.

        Загальна кількість відвідувачів, які виявили бажання взяти участь в опитуванні – 38 осіб.

  1. Загальна характеристика респондентів

Розподіл за віковими характеристиками

     За віком опитувані відвідувачі Тернівського районного суду м. Кривого Рогу  розподілились наступним чином: «18-25 років» - 10,5%; «26-39 років» - 50%; «40-59 років» - 34,2%; «60 років і старші» - 5,3%.

Розподіл за статтю

        47,4% опитаних становлять чоловіки; 52,6% - жінки.

Рівень освіти

       13,2% респондентів мають середню та неповну середню освіту; 21,1% - базову вищу освіту; 65,8% - повну вищу освіту. Таким чином, опитані відвідувачі суду є достатньо високоосвіченими та 50 % з них мають вищу юридичну освіту.

 

1. Вік:

2. Рівень освіти:

18-25 років

4

Середня та неповна середня

5

26-39 років

19

Базова вища

8

40-59 років

13

Повна вища

25

60 років і старше

2

Інше (вкажіть)

0

3. Стать:

4. Наявність вищої юридичної освіти:

Чоловіча

18

Так

19

Жіноча

20

Ні

19

Розподіл за матеріальними статками

 


5. Де Ви проживаєте:

6. У суді Ви представляєте:

В населеному пункті, де розташований цей суд

 

34

Особисто себе (є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим)

20

В іншому населеному пункті

 

4

Іншу особу (є адвокатом, юрист- консультантом)

16

7. Ви вважаєте себе:

Бідним

8

Інше (вкажіть)

2

Нижче середнього статку

6

8. Як часто Ви були учасником судового процесу:

Середнього статку

20

Заможним

0

Це мій перший судовий процес

7

Багатим

0

2-5 разів

5

КН (код невідповіді) важко відповісти

4

6 разів і більше

26

         За майновим статусом більшість респондентів (52,6%) відносять себе до групи осіб середнього статку. 15,8% опитаних оцінюють свій майновий статус «нижче середнього», а 21,1% ідентифікують себе як бідних. Ніхто із респондентів не ідентифікує себе із заможними та багатими, але 10,5 % респондентів відповісти на це питання було важко.

Географічний розподіл

     89,5% опитаних виявилися жителями Тернівського району м. Кривого Рогу, решта 10,5 % – жителі інших населених пунктів.

Розподіл за роллю в судовому процесі

     52,6 % респондентів представляють у суді особисто себе, 42,1 % – іншу особу, 5,3 % - інше.

Наявність попереднього судового досвіду

     Найбільшу частку серед опитаних відвідувачів Тернівського районного суду м. Кривого Рогу (68,4%) становлять респонденти, які беруть участь у судовому процесі  6 разів і більше. 18,4% опитуваних відвідувачів вперше беруть участь у судовому процесі. Лише 13,2% респондентів 2-5 разів приймали участь у судовому процесі.

10. На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа

 

 

Розгляд справи ще не розпочато

6

Справа перебуває в процесі розгляду

22

Розгляд справи завершено (винесено рішення)

7

Інше (вкажіть)_________________

0

9. В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:

 

Цивільний процес

25

Кримінальний процес

7

Адміністративний процес

1

Господарський процес

0

Справа про адміністративні правопорушення

2

 

       Серед опитаних найбільше учасників цивільного процесу – 71,4%. Значно менше учасників інших процесів: адміністративний процес – 2,9%, кримінальний процес – 20 %, учасників справ про адмінправопорушення склало 5,7%. У 62,9 % опитаних на момент проведення опитування справи знаходилися у стані розгляду. У 17,1 % респондентів розгляд справи в суді ще не було розпочато, а у 20 % - розгляд справи було завершено.

Обізнаність з роботою суду та суддів цілому

 

    Аналіз відповідей респондентів засвідчує, що 80 % опитаних загалом або цілком обізнані з роботою суду. Решта респондентів (20%) заявили, що вони майже не обізнані.

 Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів у цілому

 

Цілком обізнаний

Загалом обізнаний

Майже не

обізнаний

Зовсім не

обізнаний

КН (важко відповісти)

15

13

5

2

0

 

  1. Загальна оцінка якості роботи суду

    На думку респондентів роботу Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області можна оцінити в цілому позитивно (середнє значення 4,2 бала), але 17,1 % респондентів відповісти на це запитання не змогли.

    Аналізуючи цей показник, варто звернути увагу на такі закономірності та тенденції. Так, респонденти віком 18-25 років більш позитивно оцінюють в цілому якість роботу суду (4,3 бала), а респонденти старші за віком більш критичні в своїй оцінці (3,9 бала).

     Респонденти з більш високим рівнем освіти є більш задоволеними якістю роботи суду: серед відвідувачів з повною вищою освітою превалює оцінка 4,2. У той же час респонденти з базовою вищою освітою більш критичні в оцінці – 3,6 бали. До того ж респонденти без вищої юридичної освіти також більш критичні порівняно з тими, хто таку освіту має – 4 та 4,4 бали відповідно.

    Опитувані відвідувачі суду, які були учасниками судових процесів від 2 та більше разів оцінили якість роботи суду з середнім показником 4,5 балів, порівняно з респондентами, які вперше брали участь у судовому процесі (3,9 балів).

 (1 - дуже погано, 5 - відмінно, 9 – КН (важко відповісти))

1 – 1

2-1

3-4

4-9

5-15

9-6

 

  1. Оцінювання за вимірами якості

Доступність суду

        Аналізуючи дані опитування щодо оцінки якості  роботи суду за виміром доступність суду можливо зробити висновок, що в цілому доступність Тернівського районного суду м. Кривого Рогу оцінюється позитивно (4,3 бали). Основні висновки за результатами аналізу показників є такими: респонденти не відчувають особливих проблем із знаходженням приміщення суду. Так, біля 70,3% респондентів зазначили, що вони легко знайшли будівлю суду. Для  більшості опитаних (55,9%) діставатися громадським транспортом до будівлі суду зручно; 58,8% респондентів вказали, що, на їх погляд, припаркувати автомобіль біля будівлі суду достатньо зручно.

  (1 - цілком ні, 2 - швидше ні, 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 - швидше так, 5 - цілком так, 9 – КН (важко відповісти)).

13.1

Чи легко Вам було знайти будівлю суду?

1

4

 

2

-

 

3

-

 

4

5

 

5

26

 

9

1

 

13.2

Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне питання)

1

4

 

2

4

 

3

1

 

4

6

 

5

19

 

9

1

 

13.3

Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?

1

2

2

-

3

1

4

3

5

20

9

8

             

      Більшість респондентів зазначили, що не зазнавали ніяких перешкод у доступі до приміщення суду через обмеження охорони. Про це заявило 91,9 % опитаних відвідувачів та зважаючи на те, що охорона в суді відсутня 5,4 % респондентів вказали, що їм важко відповісти на цей запитання. Разом з тим, респонденти вказали, що в суді вкрай необхідна охорона, в зв’язку з тим, що вони не відчувають себе в приміщенні суду в небезпеці.

      Досить негативно респонденти оцінюють пристосованість приміщення суду до потреб людей з обмеженими можливостями. Так, майже 63,9 % з них зазначили, що люди з цієї соціальної категорії не можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду. Протилежної думки лише 26,1% опитаних. У той же час необхідно зауважити, що на вході в будівлю суду наявна чітко ідентифікована кнопка виклику працівника суду для надання необхідної допомоги відвідувачам, які пересуваються на інвалідних візочках. З іншого боку, інформація, що розміщена в холах суду не пристосована для людей з інвалідністю по зору. За спостереженнями працівників суду, суддів серед відвідувачів людей, які пересуваються на інвалідних візочках чи які мають певні обмеження у пересуванні, незначна кількість. Переважно їх інтереси представляють адвокати або інші представники.

      Опитувані відвідувачі в своїй більшості висловили незадоволення тим, що не завжди вдається додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном. У відповідь на питання "Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію?" більша половина (54%) відповіли "цілком ні" або "скоріше ні" і лише 32,4 % відповіли "цілком так" чи "скоріше так".

      Також зауважимо, що відповідаючи на питання Блоку 3, «Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи нашого суду вже сьогодні, декілька респондентів зробили зауваження саме на телефонному зв’язку, точніше його відсутністю та налагодження телефонного зв’язку у суді.

    Більшість респондентів (55,6%) позитивно оцінюють графік роботи канцелярії суду (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.), який дозволяє вчасно та безперешкодно вирішувати справи в суді. Але оцінка графіку роботи канцелярії в середньому склала лише 3,9 з 5 можливих.

На питання "чи могли би Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?" 63,6 % респондентів відповіли, що «Цілком ні» та «швидше ні», а 18,4 % респондентів не надали відповідь на це питання, і лише 26,3% дали відповідь «ТАК».

 

14

Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?

ДА

1

НЕТ

34

9

2

15

Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

1

11

2

12

3

6

4

-

5

-

9

7

16

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?

1

8

2

6

3

6

4

3

5

9

9

5

17

Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?

1

7

2

5

3

2

4

6

5

14

9

4

18

Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста- консультанта) у разі необхідності?

 

1

14

2

7

3

-

4

3

5

7

9

7

 

 

 

Зручність та комфортність перебування у суді

      Респонденти оцінили зручність та комфортність перебування у суді з середнім показником  3,3.

     Аналіз отриманих даних дає підстави зробити наступні висновки:

   - 47,3% опитаних респондентів цілком погодилися або скоріше погодилася з тим, що в приміщенні достатньо зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання;

   - 45,9% опитаних погоджуються в тій чи іншій мірі з тим, що в приміщенні суду забезпечено вільний доступ до побутових приміщень (туалетів);

   - 58,3% респондентів зазначають, що для приміщення суду є характерним чистота та прибраність;

    - для 67,6 % опитаних відвідувачів вважають освітленість приміщення суду є достатньою.

   Також зазначимо, що 5 респондентів вказали в змінах для покращення роботи суду вже сьогодні, великою необхідністю покращити умови для перебування відвідувачів суду: покращити освітлення в приміщенні суду, зробити більш сучасний ремонт, провести роботи з покращення інтер’єру суду та покращити систему опалення, т.я. взимку в залах судових засідань неможливо знаходитися довго із-за заниженої температури повітря.

 

19

- достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання

1

8

2

6

3

5

4

2

5

15

9

1

20

- вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)

1

11

2

2

3

1

4

6

5

11

9

6

21

- чистота та прибраність приміщень

1

11

2

2

3

1

4

4

5

17

9

2

22

- достатність освітлення

1

10

2

4

3

8

4

3

5

11

9

1

 

Повнота та ясність інформації

      Як свідчать отримані дані, респонденти в цілому задоволені повнотою та ясністю інформації по всім пунктам. На думку 22,2% респондентів інформаційні стенди розташовані достатньо зручно, 25% респондентів на змогли відповісти на це питання та 27,8 опитуваних вважають, що інформаційні стенди розташовані незручно.  Майже 60 %  опитаних заявили, що вони в повній мірі задоволені наявною в суді інформацією щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень; 64,1% - щодо правил допуску в суд та перебування в ньому. Інформування відвідувачів про справи, що призначення до розгляду, забезпечено на досить належному рівні. Про це свідчить, що 68% респондентів повністю задоволені; про свою задоволеність наявною в суді інформацією щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) зазначили 61,7% респондентів; більшість респондентів (61,7%) не відчувають проблем з отриманням інформації щодо порядку сплати судових зборів, реквізити та розміри платежів.

      Серед опитуваних відвідувачів суду 75,7% тих, хто користувався офіційною web-сторінкою Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області на web -порталі Судова влада України. 50% таких користувачів відзначили, що на цій web -сторінці вони знайшли потрібну для них інформацію.

       Загальна оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 3,5.

     Також в побажаннях про зміни для покращення роботи суду один з респондентів зазначив, що на стендах в приміщенні суду необхідно зазначити інформацію про суддів, наприклад «Куточок споживача» J.

Повнота та ясність інформації

 

23

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об'яв)?

1

10

2

1

3

7

4

3

5

14

9

2

24

- розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень

1

9

2

4

3

2

4

8

5

13

9

1

25

- правил допуску в суд та перебування в ньому

1

8

2

3

3

1

4

4

5

21

9

-

26

- справ, що призначені до розгляду

1

7

2

5

3

3

4

6

5

15

9

1

27

- зразків документів (заяв, клопотань тощо)

1

8

2

3

3

1

4

3

5

18

9

1

28

- порядку сплати судових зборів, реквізити та розміри платежів

1

6

2

4

3

2

4

3

5

18

9

1

29

Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет?

1

29

2

8

30

Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?

1

7

2

6

3

1

4

3

5

16

9

4

 

Сприйняття роботи працівників апарату суду

 

          Респондентам було запропоновано оцінити риси характеру, які працівники апарату суду проявили при спілкуванні із ними, а також оцінити наскільки такі працівники старанно працювали та не допускалися помилок, які б призводили до переробки документів чи порушення строків. Середня оцінка за цим виміром якості роботи суду становить 2,9 бала.

          На підставі отриманих даних можна зробити наступні висновки.

        Серед опитаних відвідувачів 47,2 % погодилися з тим, що працівники суду працювали старанно та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків. 45,4% респондентів відзначили доброзичливість, повагу та бажання допомогти з боку працівників апарату, професіоналізм працівників апарату відзначають 50 % респондентів. 52,8% респондентів погоджується з тим, що працівники апарату суду однаково ставляться до всіх відвідувачів, незалежно від їхнього соціального статусу.

      Разом з тим, в Блоці 3 «Рекомендації щодо покращення роботи суду вже сьогодні» респонденти висловились щодо більш доброзичливого ставлення до відвідувачів суду з боку працівників апарату. Крім цього, респонденти вважають, що для покращення роботи нашого суду вже сьогодні, вкрай необхідно ввести дрес-код для працівників апарату суду, в зв’язку з тим, що працівників апарату суду неможливо відрізнити від звичайного відвідувача суду.

 

Сприйняття роботи працівників апарату суду

 

Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?

1

10

2

8

3

-

4

3

5

15

9

1

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

- доброзичливість, повагу, бажання допомогти

1

10

2

5

3

3

4

4

5

16

9

-

- однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу

1

13

2

2

3

2

4

5

5

15

9

-

- професіоналізм, знання своєї справи

1

10

2

4

3

4

4

5

5

14

9

-

 

Дотримання строків судового розгляду

 

       Представлені дані дозволяють зробити висновок про достатній рівень задоволеності відвідувачів (3,1 бали) дотриманням термінів судового розгляду у Тернівському районному суді м. Кривого Рогу.

      Основні висновки за результатами аналізу показників є такими: найбільше незадоволення викликає невчасність початку судових засідань (2,7 бала) та необгрунтованність строків затримки/перенесення слухань у розгляді справ (2,9). У більшості випадків такі ситуації виникають через зловживання процесуальними правами сторонами по справі (не повідомлення про свою неучасть у засіданні, ігнорування таких засідань через різні об’єктивні чи суб’єктивні причини і т.п.). В свою чергу це тягне за собою більшу частину перенесення засідань, що в цілому негативно сприймається учасниками сторін. Разом з тим, один з респондентів у Блоці 3 на питання про зміни для покращення роботи Тернівського районного суду м. Кривого Рогу вже сьогодні висловив думку щодо зобов’язання одного з суддів нашого суду вийти з нарадчої кімнати. Також неодноразово опитанні учасники процесу зауважили на необхідності збільшення кількості суддів у Тернівському районному суді м. Кривого Рогу аби уникнути затягування строків розгляду справ.

      Достатньо високо оцінюється респондентами критерій врахування побажань учасників процесу при призначені дня та часу засідань про що свідчить 63,6% відповідей опитаних, чиї справи розглядаються або ж розгляд справ завершено; 59,2%  опитаних респондентів вказали на те, що вони отримували повістки та повідомлення про розгляд справи вчасно.

 

Дотримання строків судового розгляду

35

Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?

1

11

2

5

3

3

4

7

5

10

9

-

36

Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

1

8

2

2

3

-

4

4

5

17

9

2

37

Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?

1

10

2

2

3

1

4

5

5

14

9

-

38

Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи?

1

11

2

4

3

4

4

1

5

11

9

2

 

Сприйняття роботи суддів

       Сприйняття роботи суддів респонденти оцінили з середнім показником 3,38 бали.

    Аналіз опитаних відповідей респондентів, чиї справи вже розглянуто або перебувають в стані розгляду (86,8% від загальної кількості опитаних) дає можливість зробити наступні висновки.

    Учасниками судових засідань особливо позитивно сприймається незалежність та неупередженість суддів Тернівського районного суду м. Кривого Рогу, про що свідчить 60,7% відповідей опитуваних учасників судового процесу. 68,8% респондентів погодилися з тим, що для суддів були характерні в тій чи іншій мірі коректність, доброзичливість та ввічливість. На думку 61,3% опитаних відвідувачів судді демонструють належну підготовку до справи, знання справи та 56,3 % вважають, що судді дотримуються процедури розгляду. Окрім цього, 69,8% респондентів відмітили, що судді надають можливість сторонам обґрунтувати свою позицію під час судового розгляду.

 

 

Сприйняття роботи судді

39

- неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)

1

8

2

2

3

3

4

6

5

12

9

2

40

- коректність, доброзичливість, ввічливість

1

10

2

-

3

-

4

7

5

13

9

2

41

- належна підготовка до справи та знання справи

1

8

2

1

3

3

4

4

5

14

9

1

42

- надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію

1

8

2

1

3

1

4

6

5

15

9

2

43

- дотримання процедури розгляду

1

7

2

2

3

4

4

4

5

14

9

-

 

Судове рішення

     Оцінку якості судових рішень давали тільки ті респонденти, розгляд справ яких вже завершився (винесено рішення). Таких серед опитаних було 57,9 %, з яких у 22,7 %  рішення були не на їх користь. І  саме ці ж респонденти планують оскаржувати рішення по своїй справі.

      66,7 % опитуваних відвідувачів, в яких розгляд справ вже завершено, відмітили, що вони вчасно отримали повний текст рішення по справі.

     71,7% респондентів, які отримали повний текст рішення по своїй справі, зазначили, що воно, на їх думку, було обґрунтоване та викладено легкою, доступною для розуміння мовою.

     Окрім цього, 96% респондентів відмітили, що вони не відвідували суд з причин неналежної його організації. Усі візити були пов’язані тільки з участю у судових засіданнях.

 

 

 

Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)

 

Так

Ні

КН

44

Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?

13

5

4

45

Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?

6

13

3

46

Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?

16

2

4

47

Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?

14

3

3

 

Якщо Вам вдалось ознайомитись із текстом рішення, будь ласка, дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу:

 

48

Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?

1

5

2

-

3

-

4

7

5

10

9

1

49

На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим?

1

3

2

1

3

2

4

7

5

9

9

1

 

 

Вкажіть загальну кількість:

 

 

Кількість

 

КН (код невідповіді)

50

- судових засідань, що відбулися по Вашій справі

5,8

1

51

- судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду

2,5

1

52

- візитів до суду, що не були пов'язані з участю в судових засіданнях

7,3

2

             

Зміни та рекомендації

        За результатами проведеного аналізу на думку респондентів, коли мова йде про підвищення якості роботи суду, в першу чергу слід покращити такий вимір якості як «Дотримання строків судового розгляду» на другому місці – «Якість роботи судді», третє місце більшість опитуваних респондентів віддали показнику «Повнота та ясність інформації», на четвертому – «Якість роботи працівників апарату суду», на п’ятому – «Доступність суду» та на останнє шосте місце поставили покращення такого показника як «Зручність та комфортність перебування в суді».

ВИСНОВКИ

         Результати опитування відвідувачів Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області засвідчують, що якість функціонування суду за окремими аспектами перебуває на належному рівні. Водночас, дані анкетування дозволили виявити певні проблемні моменти в організації роботи суду.

Доступність суду

       Відвідувачі відмітили, що загалом приміщення Тернівського районного суду м. Кривого Рогу є доступним, але вони не відчувають себе у небезпеці. Також існує проблема з доступністю для людей з обмеженими фізичними можливостями.

Зручність та комфортність перебування у суді

      Охайність і облаштованість приміщення суду загалом позитивно сприймається відвідувачами. Поряд з цим існує певне незадоволення достатньою кількістю зручних місць для очікування та оформлення документів. Окрім цього, респонденти висловили своє незадоволення достатністю освітлення приміщень суду та необхідністю більш сучасного ремонту приміщення.

Дотримання строків судового розгляду.

     За результатами опитування відвідувачі досить низько оцінили такий критерій як вчасність початку судових засідань (відповідно до графіку).

       Разом з тим,  зазначені дані підтверджують гармонізацію  відносин суду  з відвідувачами, відкритості діяльності суду та тенденцію до підвищення рівня довіри громадян до судової влади. 

      Тернівський районний суд м. Кривого Рогу висловлює велику вдячність громадянам, які прийняли участь в опитуванні, за виявлену ініціативу щодо покращення якості обслуговування відвідувачів суду. Отримані результати опитування стали  стимулом для поліпшення організації роботи апарату суду та вибору найбільш актуальних та ефективних методів виконання завдань, покладених на судову систему Конституцією України, вивчення передового досвіду, забезпечення створення належних умов для впровадження інноваційних технологій та подальшого вдосконалення діяльності суду.

 

Головний спеціаліст (прес-секретар) суду Любов Ковалєвська