flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УЗАГАЛЬНЕННЯ СТАНУ ОБЛІКОВО-СТАТИСТИЧНОЇ РОБОТИ У ТЕРНІВСЬКОМУ РАЙОННОМУ СУДІ М. КРИВОГО РОГУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ 2016 РОКУ

26 липня 2016, 13:54
Тернівський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області на виконання листа  ТУ  ДСА України  у Дніпропетровській області  від  09.06.2016 року №  953/16, щодо подання звітності та на виконання плану роботи суду проаналізовано стан ведення обліково-статистичної роботи  за перше півріччя 2016 року.
Обліково-статистична робота у суді ведеться відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва і Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України № 173 від 17 грудня 2013 року; Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 24.11.2010 р. № 30 (у редакції рішення РСУ від 02.04.2015 року  № 30); Інструкції щодо заповнення і подання та заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими ( крім господарських) судами судових справ та матеріалів, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України від 05.06.2006 р №55 (зі змінами); Інструкції про порядок обліку кримінальних та адміністративних корупційних правопорушень, затвердженої  Наказом Генеральної прокуратури, Міністерства внутрішніх справ,  Служби безпеки, Міністерства доходів і зборів, Міністерства оборони, Державної судової адміністрації України 22.04.2013 № 52/394/172/71/268/60, Інструкції щодо формування картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 05.12.2013  N 169, Інструкції щодо заповнення форми звітності № 1-1 ОП «Звіт про оперативність розгляду місцевими загальними судами матеріалів кримінального провадження», затвердженого наказом ДСА України від 19.01.2015 року № 8, Методичні рекомендації щодо заповнення звіту за формою № 1-1, Методичні рекомендації щодо заповнення інформації про сплату судового збору у обліково-статистичних картках версія КП «Д-3».
Під час проведення даного аналітичного дослідження окрема увага приділялась таким питанням: 
-          планування роботи суду з питань діловодства та статистики та стану виконання планів роботи;
-        розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судом правосуддя;
-     організаційні питання роботи канцелярії суду, зокрема, дотримання термінів та якість заповнення документів первинного обліку в електронному та паперовому вигляді, формування справ, ведення архіву, порядок обліку речових доказів тощо;
-          ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість і дотримання термінів;
-          використання в судах програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів;
-          проведення навчання в апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики
-          реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики.
 
1. Планування роботи суду з питань діловодства та статистики, стан виконання  планів роботи.
 
У першому півріччі 2016 року до плану роботи Тернівського районного суду м. Кривого Рогу  були включені питання, які стосуються окремих аспектів роботи у сфері діловодства та судової статистики, а саме: 
 
1.Загальні питання суду;
2. Питання організаційної роботи суду;
3. Узагальнення судової практики;
4. Питання роботи з кадрами.
До загальних питань роботи суду було віднесено підведення та обговорення підсумків роботи суду за 2015 рік на загальній нараді суду, оновлення веб-сайту суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України», опублікування на веб-сайті суду інформації про результати оцінки діяльності суду.
Протягом першого півріччя 2016 року веб-сторінка суду постійно оновлювалась та наповнювалась наступної інформацією: аналіз обліково-статистичної роботи за 2015 рік; огляд  даних про здійснення правосуддя за  2015 рік, план роботи суду на  І півріччя 2016 року; статистичні звіти та  показники діяльності суду за 2015 рік тощо, інформації про вакансії в Тернівському районному суді, інформація про електронний суд, методичні рекомендації щодо заповнення декларацій про доходи та зобов’язання фінансового характеру. Також, протягом 1 півріччя 2016 року, оновлювався розділ новин. Зокрема висвітлюються зміни в діючому законодавстві; викладається інформація  збори суддів, інформації про розгляд резонансних справ, результати опитування відвідувачів суду, викладається аналіз проведення щорічної оцінки працівників суду, результати проведення атестації державних службовців, план заходів запобігання і протидії корупції у Тернівському районному суді  м. Кривого Рогу на 2015 року.
Веб-сторінку Тернівського районного суду м. Кривого Рогу було оновлено наступними розділами:
-         прес-служба суду;
-         засади використання автоматизованої системи документообігу суду;
-         організаційна діяльність суду (Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників, Правила внутрішнього службового розпорядку; Положення про службу управління персоналом); 
-         електронна бібіліотека суду.
Також, задля зручного доступу до деяких розділів (новини, інформації для громадян, справи до розгляду, зразки заяв тощо) на веб-сторінці суду оновлено головну сторінку суду.
Відповідно до Положення суду про взаємодію з ЗМІ та громадськістю, в соціальній мережі Facebook створено сторінку суду, на якій викладаються загальні новини суду.
Організаційна робота включала в себе: проведення оперативних нарад за участю суддів по якості розгляду судових справ, проведення зборів суддів для вирішення питання внутрішньої діяльності суду, контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання, організація та контроль роботи суду по правовій допомозі та правовим відносинам в цивільних, сімейних  та кримінальних вправах, відповідно до вимог Конвенції та міжнародних договорів, вирішення питань в роботі з комп’ютерною технікою та електронною поштою, контроль за своєчасною здачею справ до канцелярії суду, та своєчасним направленням апеляційних скарг за справами до Апеляційного суду, контроль ведення діловодства в суді, введення перевірки наявності та придатності печаток і штампів, проведення атестації державних службовців.
В суді протягом першого півріччя 2016 року проведено ряд організаційних заходів: головою суду та керівником апарату суду проведено збори працівників апарату суду по підсумках роботи  за 2015 рік та з питань підготовки та здачі статистичних звітів за  2015 рік; оперативні наради працівників апарату суду щодо розгляду звернення в ТУ ДСА стосовно забезпечення ПК робочих місць працівників апарату суду, декларування доходів державними службовцями суду у 2016 році, щодо дотримання Правил етичної поведінки державних службовців, роз’яснення питання щодо атестації державних службовців, направлення до ЄДРСР судових рішень з позначками ДНЗС тощо. Також, в зв’язку з прийняттям нового Закону України «Про державну службу» на зборах державних службовців розглядалось питання щодо затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку.
З метою реалізації державної політики із запобігання корупції, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупції та іншим правопорушенням в апараті суду, 28 березня 2016 року було затверджено План заходів щодо запобігання корупції у суді на 2016 рік.
 
З метою створення організаційно-правових умов для реалізації положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», керівником апарату затверджено Положення про забезпечення доступу до публічної інформації, що перебуває у володінні Тернівського районного суду м. Кривого Рогу, наказом від 18.04.2016 року № 13-од.
Для реалізації Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 року № 889-VIII та з метою вжиття необхідних заходів пов’язаних із введенням в дію затвердженого штатного розпису,  відповідно до наказу голови суду  від 24.05.2016 року № 16-од,  введено в дію новий штатний розпис суду.
Відповідно до затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03.03.2016 року № 47, наказом голови суду від 24.05.2016 року № 19-од затверджено Положення про службу управління персоналом та наказом керівника апарату від 27.05.2016 року № 20-од затверджено Порядок стажування державних службовців Тернівського районного суду м. Кривого Рогу.
Наказом керівника апарату суду від 13.06.2016 року № 22-од затверджено спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «В».
 Для приведення у відповідність посадової інструкції головного спеціаліста суду, наказом керівника апарату суду від 16.06.2016 року № 23-од, до посадової інструкції головного спеціаліста суду внесено зміни та викладено  її в новій редакції.
У першому півріччі 2016 року, в зв’язку з набранням чинності  ЗУ «Про державну службу» від 10.12.2015 року № 889-19, загальними зборами державних службовців Тернівського районного суду м. Кривого Рогу від 27.05.2016 року № 1, були затверджені Правила внутрішнього службового розпорядку.
Відповідно до складених звітів та організаційної діяльності суду оновлюється  інформація  на офіційній веб-сторінці Тернівського  районного суду м. Кривого Рогу.
З метою застосування єдиної судової практики при розгляді різних категорій справ у суді протягом першого півріччя 2016 року на виконання плану роботи та на вимогу судів апеляційної інстанції проведено :
- узагальнення судової практики щодо застосування адміністративними судами України від 14.07.2015 року № 595-VIII «Про місцеві вибори»;
- узагальнення судової практики у провадженнях щодо легалізації (відмивання) коштів, здобутих злочинним шляхом та фінансування тероризму;
- узагальнення судової практики суду щодо майнових спорів між подружжям, а також жінкою та чоловіком, які проживають однією сім’єю;
- узагальнення судової практики з постановлення ухвал про відмову у відкритті провадження та повернення матеріалів за скаргами на постанови слідчих органів за 2014-2015 рр.;
- узагальнення судової практики здійснення судом кримінальних проваджень стосовно неповнолітніх в 2015 році;
- узагальнення судової практики застосування судами законодавства, що регулює захист прав споживачів, у спорах про визнання кредитних договорів недійсними за 2015 рік;
- узагальнення судової практики розгляду судами справ щодо приватизації державного житлового фонду та гуртожитків за 2015 рік;
- узагальнення судової практики щодо розгляду судом скарг на рішення, дії чи бездіяльність органів досудового розслідування чи прокурора під час досудового розслідування;
- узагальнення судової практики розгляду судами деяких питань, які вирішуються судом під час виконання вироків;
- узагальнення судової практики розгляду цивільних справ про визнання право чинів недійсними за 2014-2015 рр.;
- узагальнення судової практики розгляду застосування судом міри запобіжного заходу у виді тримання під вартою.
Щодо питань роботи з кадрами в першому півріччі 2016 року були віднесені наступні питання: щорічна оцінка виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов’язків та завдань, підвищення кваліфікації працівників апарату суду, проведення семінарських занять, стажування працівників, інформація про факт порушення кримінальної справи стосовно суддів, працівників апарату суду, інформація щодо кадрового резерву, про наявність вакантних посад тощо.
Запланована робота суду на І півріччя 2016 року виконана в повному обсязі.
Головою суду в кінці 2015 року був затверджений план роботи архівного підрозділу суду на 2016 рік. План роботи архівного підрозділу суду поділяється на такі види робіт:
1.           Організаційна робота;
2.           Участь у складанні номенклатури справ;
3.           Експертиза цінності документів;
4.           Підготовка і приймання справ до архіву;
5.           Забезпечення збереженості документів;
6.           Користування документами архіву;
7.           Організація щодо підготовки для передавання справ на державне зберігання.
У першому півріччі 2016 року виконано ряд запланованих робіт архівного підрозділу суду це: підготовка і приймання справ до архіву, яка включала в себе:
- надання методичної і практичної допомоги працівникам канцелярії суду у підготовці описів справ постійного, тривалого зберігання, з особового складу;
- приймання участі у складанні графіку передавання справ із канцелярії суду до кадрів;
- приймання справ до архіву від канцелярії суду та від відповідальної особи з ведення кадрів.
 
2. Розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судом правосуддя
 
Обов'язки між працівниками канцелярії суду, та контроль виконання ними функціональних обов'язків, відповідно до посадової інструкції старшого секретаря Тернівського районного суду м. Кривого Рогу та Положення про канцелярію, розподіляє старший секретар суду.
 
В Тернівському районному суді м. Кривого Рогу між працівниками канцелярії суду обов’язки щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судами правосуддя розподіленні наказами керівника апарату суду.
 
Уся вхідна кореспонденція, що надходить до суду, реєструється старшим секретарем суду в АСДС  КП Д-3 відповідно до Положення про АСДС.
 
Внесення інформації в АСДС КП Д-3  для автоматичного розподілу цивільних, адміністративних справ здійснюється консультантом суду, згідно з наказом керівника апарату суду від 13.01.2015 року № 06-ОД та на підставі затверджених Рішенням зборів Тернівського суддів від 04  вересня  2015 року №14, зі змінами від 30.05.2016 №5, Засад використання автоматизованої системи документообігу суду у Тернівському районному  суді м. Кривого Рогу.
Відповідно до вищевказаного наказу, внесенням інформації в АСДС КП Д-3 для автоматичного розподілу кримінальних справ, справ про адміністративні правопорушення, та заповнення первинних даних обліково-статистичних карток здійснюється старшим судовим розпорядником.
 
3. Організаційні питання роботи канцелярії суду
 
Відповідно до положень Інструкції з діловодства у місцевих, загальних судах, технологія обробки, обліку та контролю документів (справ, матеріалів чи проваджень) передбачає автоматизовано за допомогою АСДС КП Д-3  та ведення діловодства у паперовій формі. Також положенням вказаної Інструкції, визначені правила і порядок роботи з усіма документами.
Справи, скарги, інше передбачені процесуальним законодавством України процесуальні документи реєструвалися в АСДС КП Д-3 у день надходження старшим секретарем суду та передавалися на опрацювання відповідальним працівникам, які, в свою чергу, після завершення автоматичного розподілу судових справ та формування реєстрів судових справ і матеріалів передавали для розгляду під підпис у реєстрі головуючому судді.
Усі непроцесуальні документи невідкладно або наступного робочого дня, у разі надходження документів у неробочий час засобами факсимального зв’язку чи електронною поштою реєструються старшим секретарем суду та передаються на розгляд керівництву суду.
Складення номенклатури справ на 2016 рік здійснювалося відповідно Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи” від 24.12.1993 року № 3814-ХІІ, Положення про архівний підрозділ суду, затвердженого наказом голови Тернівського районного суду м. Кривого Рогу від 06.04.2015 року № 20-од, пункту 10.9 Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Апеляційному суді автономної Республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України розгляду кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації 17.12.2013 р № 173 та протоколу експертно-перевірної комісії Державного архіву Дніпропетровської області від 26.01.2016 року № 2. Перелік судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 11.02.2010 року № 22, зареєстрованого в міністерстві юстиції України від 03.03.2010 року № 201/17496.
Наказом голови суду від 23.02.2016 року затверджена номенклатура справ  Тернівського районного суду м. Кривого Рогу на 2016 рік, яка схвалена протоколом ЕК Архівного відділу виконкому Криворізької міської ради Дніпропетровської області від 18.11.2015 року та погоджена Протоколом засідання ЕПК державного архіву від 26.01.2016 року № 2, яка введена в дію з 01 січня 2016 року, активно використовується в роботі суду задля покращення стану якості правосуддя.
 
Секретарями Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області, згідно завдань і обов’язків посадової інструкції, для роботи з речовими доказами ведеться журнал обліку речових доказів, здійснюється облік і забезпечується зберігання речових доказів, згідно визначеним порядком роботи з речовими доказами, відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді затвердженої наказом Державної судової адміністрації 17.12.2013 р. № 173.
 
4. Ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість та дотримання термінів.
 
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, консультант суду складають звітність про стан здійснення правосуддя з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства, виготовляють звіт кількісного розподілу справ та матеріалів. Старший секретар суду організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду, відповідно до завдань та обов’язків посадової інструкції, а саме забезпечує облік і проходження документів у строки, що передбачені чинним законодавством  або самим документом та звітує перед керівником про стан виконання документів, організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду та контролює  ведення   документів  первинного обліку, номенклатурних справ.
Головним спеціалістом (прес-секретарем) суду опрацюванні та заповнені відповідним чином форми звітності щодо кількості надісланих  суддями копій судових рішень до ЄДРСР та кількості ухвалених суддями рішень за перше півріччя 2016 року, а також проведено аналіз стану обліково-статистичної роботи суду.
Працівники, відповідальні за ведення первинного обліку справ та матеріалів, складання звітів забезпечені інструкційними матеріалами, володіють знаннями даних інструкцій, мають практичний досвід роботи. Випадків порушення послідовності реєстрації справ виявлено не було, але в окремих картках не повністю були заповнені їх реквізити. Такі недоліки постійно контролюються старшим секретарем суду та усуваються відповідальними працівниками.
При організації діловодства в Тернівському районному суді працівники суду керуються вимогами, встановленими Інструкцією з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом Державної судової  адміністрації України від 17.12.2013 р. № 173.  Упродовж першого півріччя 2016 року працівниками апарату суду,  відповідно до звітних періодів  формувалися  та надсилалися  у  ТУ ДСА України в  Дніпропетровській області статистичні звіти  за формами № 1-ОП, №  1-1-ОП, №1-Л та №10 щоквартально;  на виконання листа ТУ ДСА України у Дніпропетровській області від 09.06.2016  р. №453/16 сформовано звіти за формами № 1, № 1-1, №1-1-ОП, №№ 6-8, №1-Л, №2-А, №2-Ц, №3, №4,№ 10 та довідка про стан надходження судового збору за І півріччя 2016 року.
На виконання спільного наказу Генерального прокурора України та Голови Державної судової адміністрації № 91/114 від 27.09.2012 року та наказу Державної судової адміністрації України № 169 від 05.12.2013 року, з прокуратурою Тернівського району м. Кривого Рогу, щоквартально, проводилися перевірки наявності поєднання судами першої інстанції  карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження з карткою досудового слідства.
 
Щомісяця  надсилається інформація в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, щодо використання систем відеоконференцзв’язку в суді та про кількість надісланих Тернівським районним судом  SMS- повідомлень учасникам судового процесу. Судом щомісяця та поквартально  складається та  направляються  звіти  до Апеляційного суду Дніпропетровської області  щодо застосування окремих норм КПК при розгляді кримінальних проваджень.  З метою здійснення щомісячного поновлення бази даних Державного реєстру виборців Тернівський районний суд, відповідно до статті 22 Закону України "Про Державний реєстр виборців" подає відомості про виборців (осіб), які визнанні судом недієздатними, та про скасування рішення про визнання особи недієздатною (форми 6.1, 6.2).
Робота зі зверненнями громадян в суді ведеться відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації та відповідно до розробленого.
Упродовж  першого півріччя 2016 року до суду надійшло 10 письмових звернень громадян, що на 1 звернення менше, ніж у першому півріччі 2015 році (11). Із 10 звернень 2 - заяви та 8 - скарг. Зокрема, у вказаних зверненнях громадяни порушували питання щодо не надання копії рішення суду (1), щодо неналежної організації роботи суду (1), скарги на дії працівників апарату суду (2), скарги на дії суддів (3) тощо.
Усі звернення розглянуті у терміни, передбачені Законом України «Про звернення громадян». Факти, викладені в них, досконало перевірені та надані були вичерпні відповіді.
Робота із запитами про надання публічної інформації здійснюється з дотриманням Закону України «Про інформацію», Закону України "Про доступ до публічної інформації", Положення про порядок надання доступу до публічної інформації у Тернівському районному суді м. Кривого Рогу.
Протягом першого півріччя 2016 року до суду надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації, що на 5 запитів більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року. У цілому дані запити надходили від фізичних осіб, які порушували питання про рух справ, про направлення копій процесуальних документів та про надання інформації щодо нагороджень та заохочень державними нагородами тощо.
Усі відповіді на запити щодо надання публічної інформації надано у строки та порядку, передбаченими Законом України "Про доступ до публічної інформації".
Крім того, з метою належної організації особистого прийому громадян в суді щопонеділка здійснюється прийому громадян головою суду, щодня керівником апарату. Інформація про прийом керівництвом суду  розміщена  у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на веб-сторінці суду.
Особлива увага під час проведення особистого прийому приділяється зверненням інвалідів та учасників бойових дій, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, осіб, які потребують соціальної допомоги та підтримки.
Також відповідальним працівником за надання доступу до публічної інформації, готується звіт щодо запитів про доступ до публічної інформації, який висвітлюється на офіційні веб-сторінці суду.
Серед вказаного, в суді також практикується підготовка оперативної статистичної інформації діяльності суду для різних напрямків роботи.
Така інформація готується за окремими дорученнями керівництва суду при підготовці узагальнень судової практики, а також в разі надходження запитів судів вищих інстанцій.
Зазначені оперативні статистичні дані також використовуються головою суду при здійсненні своїх контрольних функцій, для надання методичної допомоги суддям, при підготовці та проведенні зборів та нарад суддів.
 
5. Використання в суді програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів.
У Тернівському районному суді м. Кривого Рогу всі звіти формуються та обробляються у автоматичному режимі за допомогою АСДС КП» Д-3».
Для зручності працівники апарату суду, які формують звіти використовують Методичні рекомендації щодо заповнення форм звітності з налаштування та використання АСДС КП» Д-3».
Варто зазначити, що з початку 2016 року в АСДС КП «Д-3», шляхом запровадження нових версій, відбулось 5 оновлень програми, що значно  покращило роботу з «Генератором звітів».
Інформаційно-технічне забезпечення формування статистичної звітності здійснює головний спеціаліст суду.
З метою повного заповнення в АСДС  КП Д-3  карток первинного обліку цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення та матеріалів кримінального провадження відповідальними працівниками використовується Інструкція з діловодства в судах, Положення про АСДС, Засади використання АСДС та Методичні рекомендації щодо заповнення карток первинного обліку.
Електронні картки справ та матеріалів створюється  АСДС КП «Д-3» на етапі первинної реєстрації, до яких вносяться відомості, зокрема, про учасників процесу, про судовий збір, про предмет позову тощо.
Випадків несвоєчасного заповнення електронних карток справ та матеріалів у першій половині 2016 року не виявлено.
Контроль за повнотою та своєчасністю заповнення електронних карток справ та матеріалів здійснюються керівником апарату суду та старшим секретарем суду.
При формуванні звіту «2-Ц» по цивільним справам за І півріччя 2016 року виникали ускладнення щодо обчислення строків перебування справи в провадженні судді.  В обліково-статистичній картці первинного обліку в п.12.1.1 в автоматичному режимі не зазначається строк перебування справи в провадженні, в зв’язку з чим відповідальний працівник вносить ці данні вручну. При вирішенні цієї проблеми зверталися у відділ технічної підтримки, але вирішити цю проблему по цей час не вдається.
При формуванні звіту «№ 10 «Судовий збір»» у працівника відповідального за формування вказаного звіту виникали проблеми з тим, що помічники суддів не дотримуються порядку внесення інформації про судовий збір, що ускладнює процес формування звіту. Керівником апарату суду під час оперативних нарад постійно наголошується про необхідність внесення вищевказаної інформації про судовий збір.
Відповідальний працівник за складання звітів №1, №1-1, № 1-ОП, 1-Л, вказує на виникненні проблемних питань при змінні умов логічного контролю. При формуванні звітів по новим шаблонам некоректно відображаються кількісні показники, що ускладнює формування вказаних звітів. Ці питання вирішуються в процесі формування звітів, але в зв’язку з цим виникають певні труднощі.
 
6. Проведення навчань у апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики.
Складовою системи підвищення кваліфікації є проведення семінарських занять державних службовців. Метою занять є оновлення та розвиток умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності, вивчення позитивного досвіду.
Значна увагу приділяється підвищенню професійно-кваліфікаційного рівня працівників апарату суду.
У зв’язку з цим, у І півріччі 2016 року керівник апарату суду пройшла дистанційне навчання  на сайті професійної мережі «Феміда» по темі: «Логістика статистичних звітів».
Також у червні 2016 року секретарі судових засідань пройшли дистанційне навчання щодо фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів.
Головний спеціаліст суду із зв’язків з засобами масової інформації та громадськістю підвищувала свій рівень професійних знань за програмою Національної школи суддів України та брала участь у дистанційно-навчальному курсі «Комунікації у судовій діяльності (для прес-секретарів суду)».
 
  7.Реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики.
Упродовж  першого півріччя 2016 року керівником апарату суду проведено перевірки  з питань звернення судових рішень до виконання, та контроль одержання повідомлень їх виконання, своєчасність видачі судових рішень, правильність оформлення виконавчих листів, ведення первинного обліку цивільних, кримінальних, адміністративних  справ та справ про адміністративні правопорушення; правильність заповнення карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальні справи та вироки по яких набрали законної сили;  якість складання звітності, перевірка роботи суду щодо приймання й обліку апеляцій, апеляційних скарг, проведено перевірку роботи канцелярії суду по зверненню до виконання вироків по кримінальних справах та рішень по цивільних справах, а також постанов  у справах про адміністративні правопорушення.
За результатами перевірок проведено навчання з питань усунення недоліків в роботі і, зокрема, причини та умови їх виникнення:
- згідно Протоколу від 18.03.2016 року проведено навчання щодо направлення до ЄДРСР судових рішень та внесення інформації позначки ДНЗС.
8. Висновок про стан обліково-статистичної роботи  в цілому (недоліки та позитивні сторони), пропозиції щодо її поліпшення, бачення шляхів вирішення існуючих проблем.
 
Результати даного аналітичного дослідження свідчать про те, що у суді систематично здійснюються заходи, спрямовані на вдосконалення порядку ведення роботи суду з питань діловодства та статистики. Керівником апарату суду надається практична та методична допомога працівникам апарату суду, які безпосередньо несуть відповідальність за внесення первинних даних до автоматизованої системи документообігу суду. Упродовж звітного періоду порушень термінів виконання завдань, пов’язаних з обліково-статистичною роботою суду, не виявлено. Працівники апарату суду, які здійснюють обліково-статистичну роботу, до дисциплінарної відповідальності не притягувались. Значна увага приділяється впровадженню нових програмно-технологічних засобів з обробки та формування звітів та інших інноваційних рішень, які відповідають вимогам часу. Для ефективного здійснення обліково-статистичної роботи у наступному  звітному періоді вважаємо за доцільне:
                   -  розглянути на оперативній нараді працівників апарату суду даний огляд стану обліково-статистичної роботи;
                   -  провести семінарські заняття з працівниками суду, які займатимуться статистичною звітністю;
                  - звернути належну увагу на правильність реєстрації судових справ та матеріалів, заповненню обліково-статистичних карток  в КП” Д-3”, що також впливає на достовірність формування звітів в цій системі.
 
 
 
                Голова Тернівського районного
                суду м. Кривого Рогу                                                 Ю.Ю.Демиденко
 
 
 
 
               Виконавець
               Ковалєвська Л.В.
               097-034-16-81