flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналітичний звіт щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» в Тернівському районному суді м. Кривого Рогу Дніпропетровської області за перше півріччя 2016 року

26 липня 2016, 10:01

  І. Письмові звернення громадян.

 
         Тернівським районним судом м. Кривого Рогу Дніпропетровської області  узагальнено  стан  роботи по розгляду звернень громадян за перше півріччя 2016 року.
         Дослідженню підлягали сформовані за зверненням громадян справи.
         Робота зі зверненнями громадян в Тернівському районному суді
м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої  постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, Інструкції з  діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних  судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АР Крим  та ВСС України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої  наказом   Державної  судової  адміністрації  України  від 17.12.2013 року №173, окремо від інших видів діловодства.
          За перше півріччя 2016 року до Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області (далі-суд) надійшло  10  письмових звернень громадян (за звітній період 2015 року до суду надійшло 11 звернень).   Тобто можна констатувати незначне зменшення надходження письмових звернень громадян.
 
За характером звернень, що надійшли до суду порушувались наступні питання :
 -      невидача копій рішень суду  – 1 ;  
-     скарги на дії працівників суду –2 ;
-     скарги на дії судді -3
-     неналежна організація роботи суду -1
-     інші  питання –  3.
    За  звітній  період 2016 року надійшло 8 скарг, з них 2 скарги подані  гр. Стояновським В.В.
Під час вивчення питань, що порушувались у скаргах гр. Стояновського В.В., встановлено їх   необґрунтованість:
 
      1. Скарга Стояновського В.В. (реєстраційний індекс № С-3/2016 від 29.01.2016р.) скарга на дії судді щодо здійснення ним правосуддя та притягнення судді до дисциплінарної відповідальності. Громадянину роз’яснено порядок розгляду справ, незалежність судді при розгляді справи та щодо непроцесуального впливу на суддю при здійсненні ним правосуддя з боку суддів які обіймають адміністративну посаду, а також право на звернення до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України з метою встановлення обставин, що можуть бути підставою дисциплінарної відповідальності судді.
 
    2. Скарга Стояновського В.В. (реєстраційний індекс № С-5/2016 від 26.02.2016р.) скарга щодо порушення  процесуального порядку виконання судового рішення. Громадянину роз’яснено порядок виконання судового рішення та повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевого бюджетів відповідно до вимог  КУпАП, Інструкції з діловодства в  місцевих  загальних судах, Апеляційних судах областей, Апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», Порядку повернення коштів, помилково або надміру сплачених до державного та місцевих бюджетів.       
      Скарга Стояновської А.І. (реєстраційний індекс № С-1/2016 від 18.01.2016р.)   щодо порушення процесуального порядку виконання судового рішення, направлення виконавчого документу на виконання та  надання копій рішень суду.   Скаржниці роз’яснено  порядок виконання судового рішення, надання копій судових рішень та виконавчого документу відповідно до вимог КАСУ, Закону України «Про виконавче провадження», Інструкції з діловодства в  місцевих  загальних судах, Апеляційних судах областей,
Апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді АРК та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ».           
Аналіз перелічених скарг свідчить про те, що скарги подані гр. Стояновським В.В. є необізнаністю або неправильним тлумачення  чинних процесуальних норм.
 Протягом звітного періоду до суду  надійшли  скарги :
від гр.  Дутова Ю.В. (від 02.06.2016 р.№ Д-10/2016)  на дії судді щодо виконання судового рішення (ухвали слідчого судді). Скаржнику повідомлено про  звернення до  виконання судового рішення.
       Скарга від гр. Волошиної А.В.(від 06.05.2015р. № В-7/2016) на дії судді щодо здійснення ним правосуддя, тривалого розгляду справи, а саме стосовно розгляду заяви про забезпечення позову по цивільній справі та  просить вжити заходів. Скаржниці повідомлено про  розгляд справи, вищевказаної заяви та роз’яснено положення ст.ст.122,153 ЦПК України.
       Скарга гр. Крикун С.П.(від 08.04.2016р. № К-6/2016) на дії працівників суду щодо факту порушення посадових обов’язків. Скаржнику було повідомлено, що у ході перевірки інформації викладеної у скарзі не   встановлено факту порушення посадових обов’язків працівниками   суду.
      Скарга гр.  Будинської С.О.(від 30.05.2016р. № Б-9/2016) на дії працівників суду щодо факту порушення посадових обов’язків. Скаржнику було повідомлено, що у ході перевірки інформації викладеної у скарзі не   встановлено факту порушення посадових обов’язків працівниками   суду.
    Скарга засудженої Петухової Н.В.(від  27.06.2016р. № П-8/2016) щодо організації роботи апарату суду. Перевірено інформацію викладену у скарзі, порушень своїх посадових обов'язків секретарем судового засідання  не виявлено та роз'яснено щодо гарантій самостійності і незалежності суддів при здійсненні правосуддя.
       Пропозиції (зауваження)   громадян до суду на надходили.
 
 Щодо термінів розгляду звернень громадян, то протягом першого півріччя 2016 року всі вони розглянуті в термін, передбачений ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», а саме :
-         відповідь надано до 10 днів – 10 звернень.
Випадків недотримання установлених чинним законодавством термінів розгляду звернень громадян протягом  звітного року не виявлено.
     
Відповіді на звернення надавались виключно державною мовою у відповідності до Закону України «Про мови»  та повно, з врахуванням  усіх порушених у зверненнях питань.
 
Заходи щодо запобігання надходжень повторних звернень, здійснюються шляхом надання вичерпної відповіді, що не потребує додаткового з’ясування інформації чи роз’яснень.
Крім того, слід відмітити, що в приміщені Тернівського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області також наявні інформаційні стенди, інформаційний кіоск на яких розміщено інформацію, у тому числі, з основних питань, з якими громадяни звертаються до суду, а також графік прийому громадян головою суду. Працівниками апарату суду також здійснюється робота щодо надання громадянам, в межах своєї компетенції, усних роз’яснень та інформації. Це дозволяє громадянам не тільки безперешкодно здійснювати своє конституційне право на звернення, а й отримувати вичерпні відповіді на питання без подання письмових звернень.
 
ІІ. Особистий прийом громадян.
 
З метою забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» головою суду здійснюється особистий прийом громадян  кожний понеділок місяця. Графік здійснення прийому громадян затверджено  в регламенті роботи суду.
Керівництво суду  здійснює прийом громадян з питань роботи суду (організація судового процесу, розгляд пропозицій та зауважень щодо  роботи суду тощо).
Облік особистого прийому громадян здійснюється  в журналі обліку особистого прийому громадян.
 Звернення на особистому прийомі реєструються в журналі обліку особистого прийому громадян згідно з вказівками щодо їх заповнення.
Протягом  звітного періоду 2016 року на особистому прийомі  у голови суду  прийнято 9 громадян.Така незначна активність громадян в даному питанні свідчить перш за все про те, що працівниками апарату суду на належному рівні здійснюється робота щодо задоволення законних інтересів та вимог відвідувачів, в зв’язку  з чим необхідність у додатковому втручанні керівництва у вирішення даних питань відсутня.
 
                                                                                          Загальні висновки, пропозиції.
 
Аналіз роботи зі зверненнями громадян в Тернівському районному суді м. Кривого Рогу  Дніпропетровської області  свідчить про те, що в цілому дана робота здійснюється на належному рівні, постійно вживаються заходи щодо її покращення.
В свою чергу аналіз змісту поданих протягом першого півріччя 2016 року звернень дозволяє зробити висновок про відсутність суттєвих зауважень до роботи суду з боку громадськості.
 
 
              ГОЛОВА  СУДУ                                              Ю.Ю.ДЕМИДЕНКО
 
 
 
             Виконавець
             Друцька Л.П. тел.. (0564)38-01-83