До уваги користувачів
mail.gov.ua: з 1 квітня 2025 року поштовий сервіс припиняє роботу
Це рішення прийнято за погодженням Вищої ради правосуддя, Державної судової адміністрації України та Міністерства цифрової трансформації України щодо унормування діяльності відповідно до вимог чинного законодавства та оптимізації витрат.
З 1 березня 2025 року отримання електронних повідомлень у скриньки поштового сервісу
mail.gov.ua буде неможливим. З 1 квітня 2025 року поштовий сервіс
mail.gov.ua припиняє функціонування.
Якщо ви користуєтеся цією електронною поштою, час подбати про збереження своїх листів та контактів!
Звертаємо увагу: припинення функціонування поштового сервісу
mail.gov.ua жодним чином не впливає на роботу користувачів у кабінеті Електронного суду, оскільки вхід до Електронного кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису користувача.
Що робити далі? Ми рекомендуємо всім користувачам заздалегідь вжити заходів:
1. Для збереження своєї електронної кореспонденції перенести її до інших поштових систем або на власний комп'ютер.
2. Змінити свої контактні адреси на всіх платформах, зокрема і у кабінеті Електронного суду, якщо адреса електронної пошти
mail.gov.ua використовувалась для реєстрації, отримання повідомлень або інших цілей.
3. Подбати про перенесення контактів до інших поштових систем або завантажити на власний комп'ютер.
Ми підготували для вас детальні рекомендації.
Ось кілька важливих питань, які можуть вас турбувати:
Що робити, якщо не встигаю перенести пошту до 1 квітня 2025?
Чи можу автоматично перенести всі листи на інший сервіс, наприклад, Gmail?
Як вручну переслати листи на іншу поштову скриньку?
Що станеться з моїми контактами після закриття сервісу?
Як змінити адресу пошти у профілях на інших платформах?
Чи можна залишити копії листів на сервері?
Чи можу перенести лише важливі листи?