flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану обліково-статистичної роботи у Тернівському районному суді м. Кривого Рогу у 2015 році

12 січня 2016, 10:39
На протязі 2015 року Тернівським районний судом м. Кривого Рогу Дніпропетровської області здійснювалися заходи щодо
організації роботи з ведення обліково-статистичної роботи.
Тернівським районним судом м. Кривого Рогу (далі - суд) здійснено огляд обліково-статистичної роботи в суді за 2015 рік, що
проводився з урахуванням Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Положення про автоматизовану систему
документообігу суду, Інструкції з діловодства в місцевих судах України та інших нормативно-правових актів, які регулюють
діяльність суду.  
Під час проведення даного аналітичного дослідження окрема увага приділялась таким питанням: 
-          планування роботи суду з питань діловодства та статистики та стану виконання планів роботи;
-          розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання
звітності про стан здійснення судом правосуддя;
-          організаційні питання роботи канцелярії суду (дотримання термінів та якість заповнення документів первинного
обліку в електронному та паперовому вигляді, складання номенклатури, формування справ, ведення архіву, порядок
обліку речових доказів та ін.);
-          ведення судової статистики: порядок складання та подання звітів, якість і дотримання термінів;
-          використання в суді програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів. Повнота та своєчасність
заповнення в АСДС карток первинного обліку справ та матеріалів. Проблемні питання, які виникали при роботі з
автоматизованою системою документообігу суду, шляхи їх вирішення;
-          проведення навчання в апараті суду для спеціалістів з питань діловодства та судової статистики.
Участь спеціалістів з судової статистики у семінарах, відео конференціях з питань судової статистики.
-          реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та судової статистики.
У березні 2015 року на підставі Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд» внесено ряд змін до
чинного законодавства України, у тому числі до Закону України «Про судоустрій і статус суддів».
Затверджено нову редакцію Положення про автоматизовану систему документообігу суду
(редакції від 2 квітня 2015року N 25, від 5 червня  2015 року N 55 зі змінами від 22 липня 2015 року N 79).
Зважаючи на це, судом належним чином здійснено комплекс заходів щодо організаційного забезпечення
діяльності суду з реалізації основних завдань обліково-статистичної роботи: забезпечення достовірності,
об’єктивності, оперативності, стабільності та цілісності інформації про роботу суду з основної діяльності.
 
І . ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ СУДУ З ПИТАНЬ ДІЛОВОДСТВА ТА
СТАТИСТИКИ, СТАН ВИКОНАННЯ ПЛАНІВ РОБОТИ
 
У Тернівському районному суді м. Кривого Рогу Дніпропетровської області діє Положення про планування роботи суду,
яке визначає порядок забезпечення якісного і своєчасного планування роботи суду та його структурних підрозділів.
 
Положення про планування роботи суду передбачає піврічне планування роботи суду. План роботи суду
затверджується головою суду, погоджується керівником апарату суду та доводиться до відома
працівників суду. Зокрема, план роботи суду на ІІ півріччя містить такі розділи :
 
1.Загальні питання суду (оновлення веб-сайту суду, опублікування на веб-сторінці інформації
про результати оцінки діяльності суду, проведення перевірки відомостей щодо застосування
заборон передбачених ЗУ «Про очищення влади», організація медичного огляду прац.апарату суду,
підсумки роботи суду за І півріччя 2015 року);
2. Питання організаційної роботи суду (проведення оперативних нарад суддів, працівників апарату суду,
проведення зборів суддів для вирішення внутрішньої діяльності суду тощо);
3. Узагальнення судової практики (інформація про порушення кримінальних справ, моніторинг дотримання
судом розумних строків у кримінальних провадженнях, аналіз стану виконання ЗУ «Про звернення громадян
за 2015 рік тощо);
4. Питання роботи з кадрами (контроль дотримання вимог ЗУ «Про запобігання корупції», щодо
підвищення кваліфікації працівників апарату суду – проведення семінарських навчань тощо).
 
    Планування роботи суду також передбачає належне виконання планів роботи, яке здійснюється особами,
відповідальними за виконання заходів, передбачених планами роботи структурних підрозділів апарату суду.
Контроль за станом виконання плану роботи суду здійснюється керівником апарату відповідно до
визначених повноважень. Контроль за виконанням планів роботи структурних підрозділів апарату здійснюється
їх керівниками, які звітують перед керівником апарату суду.
 
Після закінчення півріччя судом здійснюється аналіз стану виконаної роботи за цей період, за
результатами якого складаються аналітичні довідки про організацію роботи структурних підрозділів
у відповідному півріччі (році).
 
Так, у вересні 2015 року керівником апарату суду проведено оперативну нарада з працівниками апарату суду,
на якій заслухано результати з виконання заходів, передбачених планами роботи суду, а також обговорено
аналітичні довідки, складені за наслідками аналізу стану роботи суду та  підбиті підсумки роботи апарату суду
за І півріччя 2015року.
 
У 2015 році керівником апарату суду проводились оперативні наради з працівниками апарату суду та
загальні збори з працівниками апарату суду, на яких обговорювались питання, пов’язані з організацією роботи суду,
у тому числі з питань діловодства та судової статистки.
Зокрема, до порядку денного оперативних нарад з працівниками апарату суду були включені такі питання:
-         Інформація про поновлення КП Д-3 (версія 3.13);
-         Щодо наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень;
-         Підготовка до звіту про роботу суду за І півріччя 2015 року;
-          Контроль ведення судового збору;
-          Новели Закону України «Про запобігання корупції»;
-          Доведення до відома наказу щодо проведення перевірки передбаченої  ЗУ «Про очищення влади»;
-          Основи етичної  поведінки тощо.
На загальних зборах з працівниками апарату суду обговорювались питання, пов’язані із
підведенням підсумків роботи суду за І півріччя 2015року, про погодження Регламентуроботи суду, щодо
дотримання Правил поведінки державних службовцівпро внесення змін до Положення
про преміювання працівників апарату суду, про стан фінансового забезпечення на оплату праці працівникам апарату суду. 
 
З метою своєчасного і в повному обсязі надсилання до Єдиного державного реєстру судових рішень відомостей
щодо набрання судовими рішеннями законної сили та належного виконання спільного наказу
Міністерства юстиції України та Державної судової адміністрації України від 26.01.2012 № 12/152/5
"Про затвердження Порядку надсилання електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили
корупційні правопорушення" ( зі змінами) в частині наповнення Єдиного державного реєстру осіб,
які вчинили корупційні правопорушення, судовими рішеннями, що набрали законної сили.
 
З метою забезпечення виконання законодавства в сфері технічного захисту інформації, яка належить до
державних інформаційних ресурсів та обробляється із використанням ресурсів інформаційно-телекомунікаційної системи:
 
- розроблено та затверджено Наказом Голови суду від 19.01.2015 року Положення з порядку побудови
та впровадження комплексної  системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в суді;
 
 З метою оптимізації та підвищення ефективності контролю щодо дотримання вимог розумності строків
розгляду кримінальних проваджень (справ):
- призначено відповідальних осіб за проведення моніторингу дотримання судом розумних строків розгляду
кримінальних справ, по яким особи тримаються під вартою більше 6-ти місяців  та більше 1 року та
кримінальним провадженням понад рік, по яким відносно обвинувачених застосовано запобіжний захід інший,
ніж тримання під вартою.
  Розроблено наказ про призначення відповідальних осіб за заповнення форми картки обліку сум шкоди,
завданих злочином, за дотриманням Інструкції щодо заповнення форми картки обліку сум шкоди,
завданих злочином» затвердженої наказом ДСА України від 17.02.2005 року № 21.
З метою забезпечення своєчасного та якісного виготовлення звітів розроблено наказ про визначення
відповідальних осіб за виготовлення звітів з розгляду справ та матеріалів у 2015 році.
 
З метою здійснення контролю за обсягами надходжень до спеціального фонду державного  бюджету від
звернених в дохід держави коштів, що були внесені в якості застави,  розроблено та запроваджено наказ
про збір інформації про рух грошових коштів на депозитному рахунку суду.
 
ІІ. РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ МІЖ ПРАЦІВНИКАМИ АПАРАТУ СУДУ
ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРВИННОГО ОБЛІКУ ДОКУМЕНТІВ І СКЛАДАННЯ
ЗВІТНОСТІ ПРО СТАН ЗДІЙСНЕННЯ СУДОМ ПРАВОСУДДЯ
 
Відповідно до п. 1.2. Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей,
апеляційних судах міст Києва і Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та
Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої
Наказом Державної судової адміністрації України № 173 від 17 грудня 2013 року (далі Інструкція), обробка,
облік та контроль документів (справ, матеріалів чи проваджень) у суді передбачає автоматизовану технологію
за допомогою АСДС та ведення діловодства у паперовій формі. Також Інструкція визначає Правила
і порядок роботи з усіма документами, крім тих, які містять відомості, що становлять державну таємницю.
 
Відповідальність за організаційне забезпечення діловодства в суді покладена на керівника апарату суду,
а в разі його відсутності на заступника керівника апарату суду.
В апараті суду визначена відповідальна особа за ведення діловодства у суді - старший секретар,
яка є керівником структурного підрозділу – канцелярії, та забезпечує облік і проходження документів у строки,
що передбачені чинним законодавством або самим документом, звітує перед керівництвом про стан виконання документів.
Відповідно до посадової інструкції здійснює реєстрацію та розподіл вхідної кореспонденції, реєстрацію вихідної кореспонденції,
а також внутрішніх документів суду.
У Тернівському районному суді м. Кривого Рогу реєстрація документів здійснюється за такими типами:
            -          процесуальні документи (цивільні справи позовного, наказного та окремого проваджень, інші позови та матеріали                                     адміністративного судочинства, матеріали про адміністративне правопорушення, клопотання слідчих, прокурорів чи адвокатів, скарги на дії                 бездіяльність слідчого, прокурора, матеріали кримінального провадження тощо);
            -          непроцесуальні документи, пов’язані із діяльністю суду та розглядом справ та матеріалів;
            -          звернення громадян;
            -          запити про надання публічної інформації.
Реєстрація вказаних документів у системі КП "Д-3" здійснювалася та розподілялася між працівниками канцелярії суду, відповідно до
наказу керівника апарату суду.
На етапі реєстрації процесуальних документів статистична картка заповнюється працівниками канцелярії, а на стадії судового розгляду                       відомості вносяться помічниками суддів та секретарями судових засідань. Працівники канцелярії  контролюють правильність внесення
таких відомостей.
Складанням звітності про стан здійснення правосуддя в суді займаються безпосередньо працівники визначені наказом голови суду, які
також здійснюють підрахунок звернень громадян та запитів про надання публічної інформації.
Так, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, консультанти суду складають звітність про стан здійснення судами правосуддя
з визначенням тенденцій динаміки основних показників судочинства, виготовляють звіт кількісного розподілу справ та матеріалів, базові                     показники ефективності діяльності суду, про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору.
Головним спеціалістом (прес-секретарем) суду опрацюванні та заповнені відповідним чином форми звітності щодо кількості
надісланих суддями копій судових рішень до ЄДРСР та кількості ухвалених суддями рішень за 2015 рік,  а також проведено аналіз
стану обліково-статистичної роботи суду. 
Такий розподіл обов’язків є виправданим, оскільки дозволяє не тільки раціонально використовувати робочий час, врівноважувати
навантаження працівників апарату, забезпечувати їх взаємозаміну, а й постійно контролювати рух документів та судових справ
в автоматизованій системі документообігу суду, а також швидко здійснювати пошук необхідної інформації у справах. 
 
 
ІІІ.організаційні питання роботи канцелярії суду(дотримання
термінів та якість заповнення документів первинного обліку в електронному та
паперовому вигляді, складання номенклатур, формування справ, ведення архіву,
порядок обліку речових доказів та ін.)
 
Відповідно до п. 2.2.1. Положення про автоматизовану систему документообігу суду вхідна кореспонденція, в тому числі
процесуальні документи, приймаються і опрацьовуються користувачами автоматизованої системи, яким надано доступ до
автоматизованої системи відповідно до їх функціональних обов'язків, і реєструється в автоматизованій системі в день її надходження.
 
Однією із функцій канцелярії суду є реєстрація та ведення обліку судових справ та матеріалів, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції,
а також їх поштова відправка у визначені законодавством строки.
Уся кореспонденція, що надходить до суду в електронному, паперовому вигляді або каналами факсимільного, телеграфного
зв'язку, розділяється на процесуальні та непроцесуальні документи, приймається та реєструється в автоматизованій системі документообігу                 суду канцелярією суду у день її надходження.
 
На кожний вхідний, у тому числі процесуальний документ, в автоматизованій системі суду створюється реєстраційна картка, яка
містить інформацію щодо реквізитів та руху документа.
Розподіл судових справ здійснюється в суді в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, працівниками                  відповідальними за здійснення автоматичного розподілу судових справ в АСДС.
Питання, що стосуються формування колегій суддів регулюються Засадами використання автоматизованої системи документообігу суду
у Тернівському районному суді м. Кривого Рогу, які визначають, зокрема, порядок формування постійно-діючих колегій суддів
з унеможливленням впливу на їх формування осіб, зацікавлених у результатах судового розгляду справи.
Документи і матеріали, що підлягають розгляду відповідно до процесуального законодавства та стосуються конкретних справ, що перебувають            у провадженні суддів, не пізніше наступного робочого дня працівниками канцелярії передаються під підпис у реєстрі вхідних документів                     суддям, у провадженні яких перебувають відповідні справи.
 
Формування і оформлення справ у суді здійснюється відповідно до вимог п. 28 Інструкції з діловодства в місцевому загальному
суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації 17.12.2013 р. № 173.
Після закінчення судового провадження у справі секретарем судового засідання завершується її формування і справа передається до канцелярії           суду для звернення до виконання судового рішення, яке здійснюється з урахування положень Закону України «Про виконавче провадження».              Після виконання рішення суду працівники канцелярії контролюють одержання повідомлень про їх виконання та забезпечують своєчасне                      приєднання до судових справ, а також передають справи та інші документи канцелярії на зберігання до архіву суду.
Випадків порушення послідовності реєстрації справ виявлено не було.
Відповідно до Положення про архівний підрозділ Тернівського районного суду м. Кривого Рогу діє архівний підрозділ для
тимчасового зберігання архівних документів, що нагромадилися за час діяльності суду, та входить до структурного складу канцелярії
суду. Положення про архів суду погоджується з архівним відділом виконкому Криворізької міської ради Дніпропетровської області
та затверджується керівником апарату суду.
Архів суду працює відповідно до річного плану та звітує про проведену роботу. Зокрема, контролює стан зберігання та
правильність оформлення документів, бере участь у складані та погодженні зведеної номенклатури справ суду, проводить
попередню експертизу цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складає та подає на розгляд експертної комісії суду проекти описів             справ тощо.
До архіву суду передаються документи:
-                 з паперовими носіями інформації;
-                науково-технічна документація;
-                аудіовізуальні документи;
-             електронні документи (відповідно до вимог встановлених Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки
до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом МЮ України від 11.11.2014 року № 1886/5).
 
З 01 січня 2015 року був ведений в дію наказ голови суду від 08.12.2014 року № 64-аг, яким було затверджено номенклатуру справ
Тернівського районного суду м. Кривого Рогу на 2015 рік .
У листопаді 2015 року було затверджена номенклатура справ суду на 2016 рік тимчасово до погодження її в Державному
архіві Дніпропетровської області, відповідно Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”,  Положення  про
архівний підрозділ  Тернівського районного суду м. Кривого Рогу від 06.04.2015 року № 20-ОД та пункту 10.9 Інструкції з діловодства
в місцевому загальному суді, затвердженої наказом Державної судової адміністрації від 17.12.2013 р. № 173.
Секретарем суду по кримінальних провадженнях, згідно завдань і обов’язків посадової інструкції, для роботи з речовими доказами
ведеться журнал обліку речових доказів, здійснюється облік і забезпечується зберігання речових доказів, згідно визначеним порядком роботи
з речовими доказами, відповідно до Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді затвердженої наказом Державної судової адміністрації         17.12.2013 р. № 173.
 
 
ІV. Ведення судової статистики: порядок складання та
подання звітів, якість та дотримання термінів
 
Робота з питань ведення статистики у суді узгоджується з територіальним управлінням Державної судової адміністрації України
в Дніпропетровській області.
Організацію ведення обліково-статистичної роботи в суді забезпечує керівник апарату суду.
 Працівники канцелярії суду забезпечують дотримання єдиного порядку обліку та опрацювання статистичних даних для складання звітів
ведуть автоматизований облік статистичних карток в КП «Д-3», здійснюють оперативний пошук обліково-інформаційних даних.
Форми статистичної звітності та періодичність їх подання затверджуються наказами ДСА України (для місцевих та апеляційних судів).
Основна частина статистичної звітності Тернівського районного суду м. Кривого Рогу формується і подається з дотриманням вимог
Інструкції щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ
і матеріалів, затвердженої наказом ДСА України від 05.06.2006 № 55.
Також про формуванні статистичних звітів працівники відповідальні за складання звітів при формуванні та подання звітів
користуються Інструкціями та Методичними рекомендаціями щодо заповнення форм звітності, які надаються Територіальним управлінням                  Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області.
Кожне півріччя, рік у суді за допомогою програми «Діловодство 3» (КП «Д-3») формуються, обробляються та подаються у відповідні органи,
у тому числі вищого рівня. Звіти подаються відповідно до затвердженого графіку, звіти за такими формами:
- №1-ОП, №  1-1-ОП, №1-Л та №10 – щоквартально;
 
- №1-ОП, №1-1-ОП, №10, №1-Л, №3, №2-А, №2-Ц, №4, №1, №1-1, №6,№7, №8  за півріччя, рік.
 
 
Серед вказаного, в суді також практикується підготовка оперативної статистичної інформації діяльності суду по різних напрямках роботи.
Така інформація готується за окремими дорученнями керівництва суду при підготовці узагальнень судової практики, а також
в разі надходження запитів судів вищих інстанцій, фізичних та юридичних осіб тощо.
 
Крім вказаних піврічних і річних звітів, канцелярією суду,  відповідно до наказу ДСА України від 21.12.2012 № 172 формується та подається
до ДСА України щоквартальний «Звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору в місцевих та апеляційних судах».
 
Щомісяця надсилається інформація в ТУ ДСА України в Дніпропетровській області, щодо використання систем відеоконференцзв’язку в суді та про  кількість надісланих Тернівським районним судом  SMS- повідомлень учасникам судового процесу. Судом щомісяця та
поквартально  складається та  направляються  звіти  до Апеляційного суду Дніпропетровської області  щодо застосування окремих норм
КПК при розгляді кримінальних проваджень. 
З метою здійснення щомісячного поновлення бази даних Державного реєстру виборців Тернівський районний суд, відповідно до
статті 22 Закону України "Про Державний реєстр виборців" подає відомості про виборців (осіб), які визнанні судом недієздатними, та
про скасування рішення про визнання особи недієздатною (форми 6.1, 6.2).   
Звіти складаються у відповідній кількості примірників та подаються до Територіального управління ДСА України в Дніпропетровській області
в електронному і паперовому вигляді із супровідним листом до встановленого терміну. За достовірність і своєчасне подання звітів
відповідає старший секретар, а також безпосередні виконавці.
Для досягнення належного рівня якості складання статистичних даних у канцелярії суду в першу чергу використовується відповідний
розподіл завдань між працівниками канцелярії. Складанням аналітичної звітності щодо здійснення судом правосуддя займаються
заступник керівника апарату суду, консультанти та головний спеціаліст суду (прес-секретар). Звітність, пов’язану з даними про
звернення громадян займається заступник керівника апарату суду та запитами на отримання публічної інформації здійснює головний
спеціаліст суду. Керівник апарату суду здійснює контроль та методичне супроводження даного напрямку.
Варто відмітити, що у Положенні про автоматизовану систему документообігу суду (у редакції від 02.04.2015 № 25, зі змінами від
05.06.2015 № 55) передбачено окремий пункт 2.11, який регулює підготовку статистичних даних у автоматизованій системі. Серед іншого,
у даному пункті передбачено створення оригіналів електронних статистичних звітів, які надсилаються в автоматичному режимі до
центральної бази даних автоматизованої системи, а також передачу та отримання офіційних статистичних звітів у межах
автоматизованої системи документообігу суду.
Формування іншої оперативної статистичної звітності на підставі наявних даних в автоматизованій системі документообігу суду за будь-який             період часу для отримання інформації про поточну ситуацію в суді з метою здійснення аналізу щодо підвищення продуктивності, ефективності            та якості судових процедур забезпечується автоматизованою системою документообігу суду.
 
V. Використання в судах програмно-технологічних засобів
обробки та формування звітів
 
У Тернівському районному суді м. Кривого Рогу всі звіти формуються та обробляються у автоматичному режимі за допомогою
програмно-технологічного засобу КП «Д-3».
З метою повного заповнення в автоматизованій системі документообігу суду карток первинного обліку справ та матеріалів, відповідальні
особи працівники використовують Методичні рекомендації щодо заповнення форм звітності.
Варто зазначити, що з початку 2015 року в КП «Д-3», шляхом запровадження нових версій, відбулось 13 оновлень програми,
що значно  покращило роботу з «Генератором звітів».
Інформаційно-технічне забезпечення формування статистичної звітності здійснює головний спеціаліст суду (технічний адміністратор).
Електронні картки справ та матеріалів створюється у КП «Д-3» на етапі первинної реєстрації, до яких вносяться відомості, зокрема,
про учасників процесу, про судовий збір, про предмет позову тощо.
Випадків несвоєчасного заповнення електронних карток справ та матеріалів у 2015 року не виявлено.
 
 
VI. Проведення навчань у апараті суду для спеціалістів з
питань діловодства та судової статистики.
реалізація матеріалів перевірок з питань діловодства та
судової статистики (оперативні наради тощо)
 
 
Складовою системи підвищення кваліфікації є проведення навчання державних службовців. Метою занять є оновлення та розвиток умінь
і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності, вивчення позитивного досвіду.
Значна увагу приділяється підвищенню професійно-кваліфікаційного рівня працівників апарату суду.
У зв’язку з цим, у 2015 році були розроблені тематичні плани проведення навчань для помічників суддів та працівників апарату суду,
до яких увійшли питання з діловодства та судової статистики.
Так, у січні 2015 року із працівниками апарату суду проведено навчання на теми:
-          «Звернення судових рішень до виконання та контроль одержання повідомлень про їх виконання;»;
-          «Повторна видача копій».
 
Також у квітні 2015 року керівником апарату суду проведено навчання щодо змін до Положення про автоматизовану систему
документообігу суду, затверджені рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 25; порядок застосування нових положень при роботі
в автоматизованій системи.
Крім того, у липні 2015 року проведено навчання секретарів суду, судових розпорядників та архіваріуса щодо надання дозволу на
передання справ до архіву, порядок проведення експертизи цінності документів суду, вилучення справ за минулі роки.
Також на оперативних нарадах працівників апарату обговорювалися питання щодо наповнення Єдиного державного реєстру судових
рішень, інформація про поновлення КП «Д-3».
На оперативній нараді з помічниками суду керівник апарату суду обговорювала актуальні питання щодо порушення строків
направлення постанов суду про накладення адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт для виконання; надсилання інформації
про осіб у кримінальних провадженнях та електронних копій судових рішень щодо осіб, які вчинили кримінальні правопорушення;
направлення судових рішень до ЄДРС, та контроль сплати судового збору.
 
 
VII. ВИСНОВОК ПРО СТАН ОБЛІКОВО-СТАТИСТИЧНОЇ РОБОТИ В
ЦІЛОМУ ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЇЇ ПОЛІПШЕНННЯ, БАЧЕННЯ ШЛЯХІВ
ВИРІШЕННЯ ІСНУЮЧИХ ПРОБЛЕМ
 
 
Результати даного аналітичного дослідження свідчать про те, що у суді систематично здійснюються заходи, спрямовані на
вдосконалення порядку ведення роботи суду з питань діловодства та статистики.
Керівним складом суду надається практична та методична допомога працівникам апарату суду, які безпосередньо несуть відповідальність
за внесення первинних даних до автоматизованої системи документообігу суду.
Упродовж звітного періоду порушень термінів виконання завдань, пов’язаних з обліково-статистичною роботою суду не виявлено,
працівники апарату суду, які здійснюють обліково-статистичну роботу, до дисциплінарної відповідальності не притягувались.
Значна увага приділяється впровадженню нових програмно-технологічних засобів з обробки та формування звітів та інших
інноваційних рішень, які відповідають вимогам часу.
З урахуванням вищевикладеного та для належної організації обліково-статистичної роботи, належного оформлення та складання документів
та звітів необхідно:
 керівнику апарату суду:
- систематично проводити перевірки організації роботи канцелярії суду, архіву, секретарів судових засідань;
- систематично контролювати роботу щодо приведення у відповідність до норм чинного законодавства нормативно-правових актів,
які регламентують питання організації та ведення судової статистики, діловодства і архіву судів;
- регулярно проводити навчання з працівниками апарату суду, які займаються питаннями судової статистики та заповненням форм
статистичної звітності;
- систематично проводити аналізи стану обліково-статистичної роботи та даних судової статистики;
Старшому секретарю суду, помічникам суддів  та працівникам, які займаються обліково-статистичною роботою, постійно вивчати
Інструкцію щодо подання і заповнення форм звітності; приділяти значну увагу вивченню положень процесуального законодавства, знання
яких суттєво впливає на якість підготовки звітів; звернути належну увагу на правильність реєстрації судових справ та матеріалів,
заповненню обліково-статистичних карток  в КП” Д-З”, що також впливає на достовірність формування звітів в цій системі.
Зокрема, необхідно звернути увагу на  Європейські стандарти якості статистичної інформація та принципи європейської статистичної системи.